A Gránit Webshopnál fontosnak tartjuk, hogy termékeink tökéletes állapotban, és megbízható futárok által érkezzenek meg a megrendelőhöz. Éppen ezért esett a választásunk Magyarország egyik legmegbízhatóbb futárszolgálatára, a GLS-re. A GLS házhozszállítási szolgáltató magas technológiai és biztonsági színvonalat biztosít, egyre növekvő hangsúlyt fektet a környezetvédelemre és folyamatosan optimalizálja a munkavállalók körülményeit. A Gránit Webshopnál úgy gondoljuk, hogy a lehető legjobb partnert találtuk meg a termékeink fogyasztókhoz való eljuttatására.
Hasznos tudnivalók:
- Termékeinket Pest megyei raktárból szállítjuk, ezzel növeljük a lehető leggyorsabb házhozszállítás esélyét.
- Ha elakadtál a rendelési folyamat közben vagy bármilyen szállítással és megrendeléssel kapcsolatos kérdés merült fel benned, akkor ügyfélszolgálatunkat a +36-20/778-2000-es telefonszámon, munkanapokon 9:00-15:00 között keresd bizalommal.
Szállítási idővel kapcsolatos információk
- Kiszállítási idő: általában 1-5 munkanap.
- Ez egy irányadó időtartam, ami azt jelenti, hogy ettől a valós szállítási idő lehet kevesebb és több is.
- Amennyiben a raktáron lévő rendelés leadásra kerül déli 12 óráig, a csomag várhatóan másnap kézbesítésre kerül. Ennek oka, hogy a GLS futára délután ér a raktárunkba és a megérkezéséig összekészített rendeléseket a futárszolgálat várhatóan másnap kézbesíti is.
- Esetenként a rendelés megérkezhet aznap is. Bizonyos regionális fuvarok esetében saját futárszolgálatunkkal dolgozunk, így a szállítás akár aznapi is lehet. Ez esetben a szállítással kapcsolatban telefonon egyeztetünk vásárlónkkal.
- A legtöbb termékünk saját raktárunkban elérhető, így jellemzően a szállítási idő a fent bemutatott egy-két nap, de bizonyos termékek hosszabb összekészítési időt igényelnek, ezért előfordulhat, hogy a szállítás 3-5 nap is lehet.
- A Külső raktárban megjelöléssel illetett termékek, ahogy a jelzés is mutatja, egy tőlünk messzebb lévő, külső raktárban vannak készleten, ami miatt a szállítás ideje 12-25 munkanap.
- Az Előrendelhető megjelöléssel illetett termékek esetében a szállítási idő 30-45 munkanap is lehet, hiszen sok esetben külföldről kerül beszerzésre az adott termék, és a jelen beszállítási folyamatok meghosszabbítják a beszerzési időtartamot.
A rendelés menete
- A Gránit Webshop kínálatából kiválasztásra kerül a kívánt termék
- A termék kosárba helyezése
- Tovább a Pénztárba gomb megnyomása, amennyiben nincs több kosárba helyezendő kívánt termék
- Elérhetőségek és ha van, kuponkód megadása
- Szállítási mód kiválasztása, pontos cím megadása
- Fizetési mód kiválasztása, számlázási adatok megadása
- Megadott információk ellenőrzése, esetleges megjegyzés hozzáadása
- Rendelés leadása és fizetés.
- Visszaigazoló email – érdemes a spam és a promóciók mappában is keresni, ha egyből nem találod meg az emailt
- Értesítés a szállítás napjáról és időpontjáról
- A megrendelt termék átvétele
A csomag állapotával kapcsolatos legfontosabb információk
Csomagkövetés
A legnagyobb transzparenciára törekvő GLS-nél elérhető, a csomagkövetési szolgáltatási funkció a https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes weboldalon.
Miért hasznos ez a funkció?
A rendelést követő visszaigazoló email tartalmaz egy csomagszámot, amit beillesztve a fenti weboldalra nyomon követheted csomagod aktuális helyzetét. Ennek a funkciónak köszönhetően biztosan tudhatod, melyek napra várd a megrendelésed.
Honnan tudjam, hogy melyik napon kapom meg a csomagomat?
A fent említett csomagkövetési funkción kívül a GLS minden esetben SMS-t és emailt küld a szállítás konkrét napjáról, és várható időpontjáról. Ennek köszönhetően pontosan fel tudsz készülni a csomagod érkezésére.
Visszaküldés
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. Ennek érdekében arra kérünk, hogy a csomag tartalmát még a futár jelenlétében ellenőrizd le, mielőtt aláírásra kerülne a fuvarlevél. A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy a sérülés ténye a fuvarlevélen, a futár jelenlétében került rögzítésre.
Kérdések esetén
Amennyiben a rendelési folyamat során bármilyen kérdés merül fel benned, keresd fel az ügyfélszolgálatunkat a +36-20/778-2000-es telefonszámon munkanapokon 9:00-15:00 között.