Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Hogyan működik a házhozszállítás?

Hogyan működik a házhozszállítás?
Tudtad, hogy a gránit webshop az egyik leggyorsabb szállítással rendelkező mosogatókat és csaptelepeket értékesítő webáruház Magyarországon?

A Gránit Webshopnál fontosnak tartjuk, hogy termékeink tökéletes állapotban, és megbízható futárok által érkezzenek meg a megrendelőhöz. Éppen ezért esett a választásunk Magyarország egyik legmegbízhatóbb futárszolgálatára, a GLS-re. A GLS házhozszállítási szolgáltató magas technológiai és biztonsági színvonalat biztosít, egyre növekvő hangsúlyt fektet a környezetvédelemre és folyamatosan optimalizálja a munkavállalók körülményeit. A Gránit Webshopnál úgy gondoljuk, hogy a lehető legjobb partnert találtuk meg a termékeink fogyasztókhoz való eljuttatására.

Hasznos tudnivalók:

  • Termékeinket Pest megyei raktárból szállítjuk, ezzel növeljük a lehető leggyorsabb házhozszállítás esélyét.
  • Ha elakadtál a rendelési folyamat közben vagy bármilyen szállítással és megrendeléssel kapcsolatos kérdés merült fel benned, akkor ügyfélszolgálatunkat a +36-20/778-2000-es telefonszámon, munkanapokon 9:00-15:00 között keresd bizalommal.

Szállítási idővel kapcsolatos információk

  • Kiszállítási idő: általában 1-5 munkanap.
  • Ez egy irányadó időtartam, ami azt jelenti, hogy ettől a valós szállítási idő lehet kevesebb és több is.
  • Amennyiben a raktáron lévő rendelés leadásra kerül déli 12 óráig, a csomag várhatóan másnap kézbesítésre kerül. Ennek oka, hogy a GLS futára délután ér a raktárunkba és a megérkezéséig összekészített rendeléseket a futárszolgálat várhatóan másnap kézbesíti is.
  • Esetenként a rendelés megérkezhet aznap is.  Bizonyos regionális fuvarok esetében saját futárszolgálatunkkal dolgozunk, így a szállítás akár aznapi is lehet. Ez esetben a szállítással kapcsolatban telefonon egyeztetünk vásárlónkkal.
  • A legtöbb termékünk saját raktárunkban elérhető, így jellemzően a szállítási idő a fent bemutatott egy-két nap, de bizonyos termékek hosszabb összekészítési időt igényelnek, ezért előfordulhat, hogy a szállítás 3-5 nap is lehet.

  • A Külső raktárban megjelöléssel illetett termékek, ahogy a jelzés is mutatja, egy tőlünk messzebb lévő, külső raktárban vannak készleten, ami miatt a szállítás ideje 12-25 munkanap.
  • Az Előrendelhető megjelöléssel illetett termékek esetében a szállítási idő 30-45 munkanap is lehet, hiszen sok esetben külföldről kerül beszerzésre az adott termék, és a jelen beszállítási folyamatok meghosszabbítják a beszerzési időtartamot.

A rendelés menete

  1. A Gránit Webshop kínálatából kiválasztásra kerül a kívánt termék
  2. A termék kosárba helyezése
  3. Tovább a Pénztárba gomb megnyomása, amennyiben nincs több kosárba helyezendő kívánt termék
  4. Elérhetőségek és ha van, kuponkód megadása
  5. Szállítási mód kiválasztása, pontos cím megadása
  6. Fizetési mód kiválasztása, számlázási adatok megadása
  7. Megadott információk ellenőrzése, esetleges megjegyzés hozzáadása
  8. Rendelés leadása és fizetés.
  9. Visszaigazoló email – érdemes a spam és a promóciók mappában is keresni, ha egyből nem találod meg az emailt
  10. Értesítés a szállítás napjáról és időpontjáról
  11. A megrendelt termék átvétele

A csomag állapotával kapcsolatos legfontosabb információk 

Csomagkövetés

A legnagyobb transzparenciára törekvő GLS-nél elérhető, a csomagkövetési szolgáltatási funkció a https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes weboldalon.

Miért hasznos ez a funkció?

A rendelést követő visszaigazoló email tartalmaz egy csomagszámot, amit beillesztve a fenti weboldalra nyomon követheted csomagod aktuális helyzetét. Ennek a funkciónak köszönhetően biztosan tudhatod, melyek napra várd a megrendelésed.

Honnan tudjam, hogy melyik napon kapom meg a csomagomat?

A fent említett csomagkövetési funkción kívül a GLS minden esetben SMS-t és emailt küld a szállítás konkrét napjáról, és várható időpontjáról. Ennek köszönhetően pontosan fel tudsz készülni a csomagod érkezésére.

Visszaküldés

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. Ennek érdekében arra kérünk, hogy a csomag tartalmát még a futár jelenlétében ellenőrizd le, mielőtt aláírásra kerülne a fuvarlevél. A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy a sérülés ténye a fuvarlevélen, a futár jelenlétében került rögzítésre.

Kérdések esetén

Amennyiben a rendelési folyamat során bármilyen kérdés merül fel benned, keresd fel az ügyfélszolgálatunkat a +36-20/778-2000-es telefonszámon munkanapokon 9:00-15:00 között.

Az oldal tetejére